Van elke koop- of contactactie begint 93% met een online zoektocht, een zeer doelgerichte actie, die vaak ook een koopsignaal blijkt te zijn. De zoekmachine bedient de zoeker vervolgens op maat en tovert de resultaten in volgorde van belangrijkheid op het scherm. Appeltje-eitje!
Dat is een marketingverandering van 180 graden. In de old skool marketing gaat het initiatief uit van een bedrijf. Old skool marketing is een verkoopsignaal aan een grote groep mensen, in de hoop dat er klanten tussen zitten.
Daarbij komt dat we in onze 24/7 maatschappij, drukker zijn dan ooit. In de meeste gezinnen hebben pa en moe een baan, moeten de kinderen bij voorkeur met de auto, heen en weer naar school, naar de sport en naar al die andere hobbies. Iedereen koestert zijn eigen tijd, juist omdat die eigen tijd, hard minder wordt. We zijn in een tijdperk belandt waarin mensen zelf willen bepalen, wanneer ze en wat ze, gaan doen. We hebben geen zin en geen tijd meer om ons allerlei reclame onder de neus geduwd te krijgen waar we niet om hebben gevraagd. We keren ons daar duidelijk vanaf. De sterke groei van on demand tv (NETFLIX, Videoland en Disney) maakt dat extra duidelijk.
Old skool marketingmiddelen zoals flyers, advertenties, reclameborden, zijn in het verleden beproefde marketingmiddelen gebleken.
Nu 70 procent van de mensen meer naar het mobieltje kijkt, dan naar elkaar, beginnen de resultaten van de old skoolmarketing in vergelijking met de online mogelijkheden bijna prehistorisch te lijken.
De nieuwe media bieden de mogelijkheid om heel specifiek een doelgroep te bereiken. Bovendien bieden de nieuwe media de kans om ook het goede moment te kiezen. Dit werkt uiteraard veel beter dan het te pas en te onpas 'schieten met een kanon' op een zo groot mogelijke massa.
Maar wat is contentmarketing nou precies? Netjes gedefineerd is contentmarketing het proces van het voortdurend produceren van waardevolle, relevante content, met als doel klanten te interesseren, te informeren en te betrekken bij jouw product, dienst en of bedrijf.
Samengevat kun je zeggen dat het alles is, wat jouw bedrijf doet om het bedrijfsverhaal te vertellen met als uiteindelijke doel klanten te werven. Dit maakt het wat simpeler, maar vergis je niet. Contentmarketing is veel meer dan zomaar wat berichten over je bedrijf op de social media plaatsen. Om met contentmarketing succesvol te zijn, moet je strategisch te werk gaan en dat begint met het maken van een goed plan.
We ontvangen het liefst voor het intake gesprek wat basisgegevens van jou, zodat we ons vooraf al beetje een beeld kunnen maken. (Deze gegevens gebruiken wij alleen voor het gresprek).
Wil je liever een face--to-face afspraak (op 1,5 meter) bij ons in het werkatelier, dan kan dat natuurlijk ook. Bel dan ons via 038 33 179 49 voor het maken van een afspraak.
Contact
Waarom Web-Bouwmeester?
Sell Meester
Wie zijn wij?
Support pagina
Referenties
Veel gestelde vragen/FAQ
Blogs
Website laten maken
Website laten maken Kampen
Webdesign Lemmer
Website laten maken Friesland
Website laten maken Lemmer
Website laten maken voor de bouw
Website of webshop laten maken
Website laten installatiebedrijf
Betaalbare website laten maken
Prijs professionele website
SEO Voordelen Web-Bouwmeester
SEO gemak
Bereikbaar op:
038 33 179 49
info@web-bouwmeester.nl
www.web-bouwmeester.nl
Naam: Web-bouwmeester.nl
Privacy Web-Bouwmeester & Bouwmeester Media
Naam: Web-Bouwmeester
Telefoonnummer: 038 33 179 49
E-mailadres: info@web-bouwmeester.nl
Adres: Bolwerk 11B
Stad/plaats: Kampen
Regio/staat: Overijssel
Land: Nederland
Postcode: 8261 EE
Openingstijden
Dag van de week: Maandag t/m Zaterdag
Openingstijd: 08.00
Sluitingstijd: 18.00